Onpa taas outoa. Mä en ehkä koskaan opi ymmärtämään miehiä. Vai törmäänkö vaan kerta toisen jälkeen ääliöhin?

Betonimiehestä ei ole kuulunut mitään. Laitoin sille eilen viestin, että "olenko ymmärtänyt oikein, että et halua enää nähdä?" Mun mielestä ihan tosi selkee kysymys, johon on helppo vastata. No ei ole tullut mitään vastausta. Siis no, eiköhän tää asia ole jo silleen selvä, että en mä enää halua nähdä sitä, jos asiat on noin vaikeita. Tyyppi vaikutti eka hyvältä, mutta ehkä luulin väärin. Tavallaan mä en nyt sitten edes ehtinyt päättää että pidänkö siitä vai en.

Tuli vaan vähän paskat fiilikset. Ja siis eniten siitä, että ei voi kertoa mitä ajattelee. Olis niin paljon parempi, jos se olis sanonut, että nyt on semmonen juttu että ei kiinnosta. Jätetään vaan vastaamatta ja ottamatta yhteyttä. Helvetti! Enkä mä edes tiedä onko se kuollut tai jotain.

Se kertoi olevansa kauheen suora ja kyllä ilmoittavansa mielipieensä. Ja nyt kun oikeen ajattelee niin mikään ei mennyt niin. Ja oikeestihan mä en edes tiedä kuka se oli. Puhelin on firman nimellä ja kämpän ovessakin lukee joku muu nimi. En tiedä yhdenkään sen kaverin nimeä, enkä oikeestaan ihan hirveesti mitään muutakaan. Eli periaatteesa tyyppi voi olla ihan kuka vaan. Joku perheellinen mies, joka vaan halus vähän piristystä elämäänsä sokkotreffeillä ja ... No hyvää tässä on se, että mä ainakin sain. Ja ymmärsin käyttää kumia, vaikka se ei ihan olis sitä halunnut.

Olis kauheen kiva, jos joku kertois mulle, että onko tää miesten normaali tapa? Siis että vaan hävitään, kertomatta yhtään mitään?

Mun kohdalla tää näyttää olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. En muista koska joku olis suoraan ilmiottanut että nyt mennään metsään, eikä kannata jatkaa tutustumista. Jätetään vaan ottamatta yhtetyttä ja vastaamatta. Ihan samalla tavallahan kävi loppukesästä sen työkalumyyjän kanssa. Jätkä ei ilmeisesti halunnut kertoa että palasi ex:n kanssa yhteen. Mun olis kai pitänyt olla varalla, sitten jos se ei toimikaan niin heti jatkaa treffailua.

Mä olen kyllä itse aina ilmoittanut, jos tuntuu siltä, että ei kannata enää nähdä. Oonkohan mä nyt sitten tehnyt väärin? Pitäiskö munkin vaan jättää vastaamatta puheluihin ja viestehin..?