Olen nyt tän viikon lomalla. A I V A N ihanaa! En aio tehdä mitään erikoista. Jos kämpän saan siivottua niin hyvä!

Tänään kävin äitin kanssa Ikeassa ja muissakin kaupoissa sillä suunnalla. Taas oli semmonen sarjassamme outo reissu. Äitin kanssa oli oikein kivaa. Ja oikeestaan mitään ihmellistä en osatanu, eli konkussikaan ei ole sen takia tulossa.

Vantaalla poikettiin kirppiselle ja näin kun yksi hieman alkoholisoituneen näköinen nainen tempasi viereisen auton oven auki niin että soi. Ihme ja kumma ei tullut mitään jälkeä mun auton kylkeen, se ei siis osunut vaikka ekas näytti siltä.

Klaukkalassa yks farmari oli tulossa sivutieltä eteen, niin että joudun tekemään ihan melkeen paniikkijarrutuksen. Sen tuloksena takapenkillä olevat lasiesineet lenteli. Ihme ja kumma mikään ei mennyt rikki. Äiti kyllä pelästyi ja mä sitten taas pelästyin sitä kun äiti pelästyi.

No tossa kotikylän suoralla sattui sitten se varsinainen tilanne. Vastaan tuli rekka, joka heitti varmaan tonnin heikkamuskaa niskaan. Tuloksena mun rakas auto on nyt sitten ympäriinsä tosi ikävillä kivenhakkaumilla. Soitin firmaan kenen nimi lukee isolla autossa ja sitten kuljetusliikkkeelle. Ihan hienosti asia hoituu, ja auton maalaus menee kuljetusliikkeen vakuutuksen piikkiin. Toivottavasti kaikki sujuu niinkuin sovittiin.

Ja kävin mä tosiaan treffeilläkin tänään yhden rekkakuskin kanssa. Istuttiin kahvilla melkeen kolme tuntia. Ehkä ihan hyvä merkki? No jään odottelemaan mikä on tämän jutun ongelma. Kyllä se selviää tässä lähiaikoina..!