Jaahas, mitäs sitä oikeestaan haluaakaan kirjoittaa tänne, kun mitä yllättävimmät tyypit käyvät täällä lukemassa...?

No kertoilenpa nyt kuitenkin, että eilen olin MrBigin luona grillibileissä. Siellä ei tosin grillattu, ja aika moni vieras jätti tulematta, oli nimittäin tosi kylmä ilma. Mutta mulla oli ihan erinomaisen hauskaa! Sain itsekin juotua ihan kokonaisen yhden oluen. Ja juottoyritykset suunnasta ja toisesta olivat kyllä ihan kunnioitettavia. :)

Ihan oma moka oli se, että menin jotain lesomaan "kyllä mäkin olisin tullut saunaan, jos olisitten pyytäneet". Enpä siinä kohtaa voinut arvata, että herrat menevät vielä toisen kerran saunaan ennen baariin lähtöä. Jos en olis mennyt mukaan, olisin varmaan kuullut huutelua monta vuotta... Siellä me sitten istuttiin, minä ja kolme varsin hyvin muodostunutta miestä, erinomaisessa saunassa toistemme "iholla". Ei kyllä olis mahtunut yhtään puolikasta pyllyä lisää lautelle.

Illalla seuras lisää erittäin huonoa huumoria, pientä "kaverillista" puristelua ja paskan jauhamista. Hassun kanssa juteltiin ihan henkeviäkin ja laahattiin hitaita. Jaajaa... Hmmm....

Ja todettakoon vielä, että MrBig pääsi tavoitteeseensa. Luolamieskänni löytyi. Siitä ehkä kuvaavinta oli naapurin postilaatikon taakse oksentamisen jälkeen  kommentti: "jos mä en nyt olis näin v***n kännissä, niin mä panisin sua." Taitaa vaan olla suuria puheita...?

Kiitokset kaikille! Oli tosi hauskaa!

Tänään sitten kävin American Car Showssa rekkakuskin kanssa. Öööh... Mihinköhän pensaaseen mä työnnän pääni?