Perjantaina olin Nummelassa katsomassa Slipoveria. Hyvin ne soittaa, mutta musiikkityyppi ei ole ihan täysin mun makuun. :)

Naapuri oli ihan päissään ja näytti olevan tosi hauskaa ja vauhti päällä.  Naema meni muualle yöksi, miten mahtoi yönsä viettää..! Mullakin oli hauska ilta. Ei yhtään suurempaa katastorfia, jos sen yhden vanhan miehen iskuyritystä ei lasketa. Mä olen todella allerginen päätä lyhyemmille eläkeläispapoille!

Mä olin siis autolla. Jotkut kutsuu sitä kuskina olemiseksi, mutta enpä tiedä... Olisin ollut muutenkin autolla liikkeellä, kun mulla on se alkoholi ongelma: ei maistu viina. No mä oonkin syntymäkännissä.

Lauantaina löysin vihdoin ja viimein kehykset joulun pyhinä tehtyyn Kalevala-palapeliin. Meinas hihat palaa, kun neljättä kertaa asentelin niitä kehyksiä. Mutta ne onkin taattua ikealaatua.

Ostin toisetkin kehykset, kun pyystin yhtä vanhaa kaveria maalaamaan mulle taulun. Odotan innolla!