Pitäisköhän hakeutua ammattiauttajalle?

Tänään töissä ihmettelin siinä työkaverieni kuullen, että "jaa kenenköhän farkut mulla on päällä". En nimittäin ole ihan varma onko ne mun vai broidin, menneet ehkä sekaisin pesussa. No en ajatellut kuitenkaan palauttaa. Ihmetteleviin katseisiin selitin asian ja sanoin sitten vielä "nii, oli siellä pesukoneessa naapurin sukatkin". No ei ehkä kuulostanut siltä miltä piti. Mutta sillekin on selitys: viimeks kun olin salilla naapuri lainas sukkia kun mulla ei ollutkaan mukana ja sillä oli kahdet. Tossa ne nyt on puhtaana, sopii tulla hakemaan. :)

Mut nyt ihan illalla kun laitoin vaatteita huomiselle valmiiks repesin itsekin. Etsin yhtä paitaa, sekin oli ollut samassa pyykkisatsissa ja olin ihan varmasti nähnyt sen kuivumassa keittiön patterilla. Eikä mistään löydy. Sit kun aloin vaihtaa yövaatteita huomasin, että sehän on mun päällä. Että näin tänään.